برند سازي شخصي يا پرسونال برندينگ يكي از بهترين شيوه هاي متحول كردن كسب و كار مي باشد كه قصد داريم در اين مقاله راجب اين موضوع با شما بيشتر صحبت كنيم.
برند سازي شخصي
برند سازي شخصي
يكي از مهم ترين معيار هايي كه امروزه به خوبي به چشم ميآِيد وجود افراد توانمند براي يك شغل است و اين امر انتخاب از ميان آن ها را براي كارفرما دشوار ميكند و اينجاست كه برندسازي شخصي ميتواند به شخص كمك فراوان كند تا به خواسته خود دست پيدا كند براي آشنايي بهتر با برندسازي شخصي با ما همراه باشيد.
برندسازي شخصي چيست؟
برندسازي، درواقع، يك “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازي محصول، برندسازي اشخاص هم بسيار مهم است. همه ما مي دانيم اين كه صرفاً مدرك تحصيلي، تجربه يا عناوين شغلي ميتوانند موجب موفقيت فرد شوند، تصور درستي از بازار كار نيست.
برند سازي شخصي
خواهناخواه برندسازي و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگي روزمرهمان تأثيرگذار است؛ زيرا در محيط كاري و تخصصي بسيار مهم ميشود، كه ديگران راجع به ما و توانمندي ما چه فكر ميكنند. برند مجموعهاي از تعريفها و خاطرات مشتريان و اطرافيان از شماست كه نوع نگاه اطرافيان درباره شما را شكل ميدهد. درواقع برند مجموعه ويژگيهاي منحصربهفرد است كه به كسبوكار و روابط آن با جامعه معنا ميدهد.
اهميت پرسونال برندينگ يا برندسازي شخصي
با برندسازي شخصي فرصتهاي حرفهاي بيشتري متناسب باكيفيت مهارتهاي شما برايتان فراهم خواهد شد. تلاش براي تهيه يك تصوير واضح از خودتان و تواناييهايتان باعث ميشود، شناخت بهتري نسبت به خود پيدا كنيد. نقاط قوت خود را بهتر بشناسيد و آنها را مشخصاً نشان دهيد و همچنين براي نقاط ضعف خود برنامهريزي كنيد. بهمرور در حرفه خود شناخته شويد و موقعيتهاي شغلي بهتر به شما پيشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندي با متخصصين حوزه خود پيدا خواهيد كرد.
- پنجشنبه ۰۳ مرداد ۹۸ ۲۳:۱۲ ۹۴ بازديد
- ۰ نظر