قبل از اينكه به دنبال ربات اينستاگرام يا افزايش فالوور اينستاگرام باشيد, حتما اين مقاله را ابتدا به صورت 100% كامل بخوانيد.
ربات اينستاگرام
ربات اينستاگرام
امروزه همه جا صحبت از شبكه هاي اجتماعي به خصوص شبكه اجتماعي اينستاگرام ميباشد. بعد از فيلتر شدن فيسبوك و توييتر شبكه اجتماعي اينستاگرام توانست جايگاه بسيار خوبي در ميان مردم ايران پيدا كند كه روز به روز اين جايگاه در حال ترقي است. سهم ايران ها از صفحات كاربري درون اينستاگرام هفت و نيم ميليون صفحه كاربري (پيج) ميباشد كه روز به روز در حال افزايش است.
افراد زيادي با قصد كسب درآمد و درآمدزايي شروع به ساختن صفحات كاربري در اين شبكات اجتماعي ميكنند كه ميتوان گفت يكي از كم مشغله ترين راه هاي كسب درآمد براي جوان و پير در ايران ميباشد. كسب درآمد از اينستاگرام وابسته به معيار هاي بسياري ميباشد كه شخس اسپانسر يا تبليغ كننده به آن ها توجه ميكند معيار هايي مانند تعداد بازديد كننده هر پست، تعداد لايك، تعداد كامنت و در اخر هم تعداد دنبال كننده كه يكي از معيار هاي اصلي هر پيج به حساب ميايد
چگونه ربات اينستاگرام كمك حال كسب درآمد ما خواهد بود؟
با افزايش روز به روز كاربران ايراني شبكه اجتماعي اينستاگرام داشتن يك صفحه كاربري (پيج) كه بتواند نظر اسپانسر و يا تبليغ كننده را به خود جلب كند كار سخت و دشواري ميباشد. اگر مانند قبل شبكه اجتماعي اينستاگرام از كاربران ايراني پر نشده بود ترفند هاي بسيار جالبي براي پيدا كردن دنبال كننده و گرفتن لايك و كامنت فراوان بود. ولي در حال حاضر اين ترفند ها فقط بخشي از كار را پوشش ميدهند و يكي از اصولي ترين روش هاي مديريت صفحات كاربري ايجاد ارتباط ميان مدير صفحه كاربري (پيج) و دنبال كننده و صفحات كاربري مرتبط ميباشد.
- سه شنبه ۰۷ آبان ۹۸ ۱۴:۰۶ ۱۱۲ بازديد
- ۰ نظر