7 روش ساده ترك خودارضايي

آموزش و اخبار بازاريابي ديجيتال را از اينجا مي توانيد ببينيد

ربات اينستاگرام ربات پك چيست؟
ربات اينستاگرام سايت ربات پك چيست؟
7 روش ساده ترك خودارضايي
3 ربات اينستاگرام برتر افزايش فالوور (در سال 2019)
دانلود ربات افزايش فالوور نينجاگرام
جريان هك شدن مدير عامل توييتر چيه؟

7 روش ساده ترك خودارضايي

اگر به دنبال ترك خودارضايي هستيد حتما اين ۷ روش ساده و شگفت انگيز را مطالعه كنيد، يك بار براي هميشه شروع كنيد و در ترك خودارضايي پيروز شويد، در آخر اين مقاله خواهشمنديم نظرات، انتقادات و ترفند هايي كه باعث شد شما كمتر به اين سمت كشيده شويد را بيان كنيد تا بتوانيد به ديگران در ترك اين موضوع كمك كنيد.

ترك خودارضايي آسان است؟

اين بستگي دارد كه خودارضايي تا چه حد تبديل به عادت شده باشد، زيرا از قديم گفته اند ترك عادت مرض است! اين يعني پروسه ترك ممكن است سخت باشد اما نه غيرممكن است و نه خيلي سخت! اگر بخواهيد براي خودتان نسخه تجويز كنيد قطعا مسير آنقدر سخت است كه نمي تواند از پس آن بر بياييد، قطعا بار ها برايتان اتفاق افتاده كه شروع به ترك خودارضايي كرده ايد و حتي چند ماه هم موفق بوده ايد اما در نهايت شكست خورديد اما خواهشمنديم حتي يك درصد هم فرق نكنيد مسير خيلي سخت يا غيرممكن است، شما در ابتدا بايد آگاهي درستي از مسير و روش هاي آن داشته باشيد تا بتوانيد اين پروسه را خيلي خيلي ساده كنيد به طوري كه ترك كردن خودارضايي برايتان ۲۰ برابر مي تواند ساده تر شود! در اين مقاله ۷ نكته مهم را به شما خواهيم گفت.

چرا بايد خودارضايي را ترك كنم؟

اين سوال ممكن است ساده باشد اما نوشتن پاسخ هاي آن بر روي كاغذ يا يادداشت آن بر روي قسمتي از تلفن همراه خود، باعث مي شود كه مغز شما به صورت آگاهانه اين مطلب را بفهمد و نكته بسيار جالب و مفيدي كه در اين باره وجود دارد اين است كه باعث مي شود زماني كه هوس انجام خودارضايي به سراغ شما آمد، با خواندن جواب هاي اين سوال، تصميم گيري برايتان راحت تر شود. زيرا زماني كه هوس خودارضايي به سراغ شما مي آيد مغز شما تمام تمركز اين را بر روي اين موضوع مي گذارد كه چرا بايد اينكار را انجام دهم؟ و خب چند دليل ساده (مانند اينكه فشار زيادي بر روي من است) باعث مي شود شما تصميم به انجام خودارضايي بگيريد درحالي كه همه ما مي دانيم اين دليل ها منطقي و درست نيستند. علت علمي اين رفتار اين است كه مغز شما به اين فرايند عادت كرده، وقتي چيزي تبديل به عادت شود (هر چيز كه مي خواهد باشد، چه عادت خوب چه عادت بد) براي مغز سخت است كه به راحتي آن را ترك كند.

منبع: http://ity.im/DgaLS

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.